Truckwash eerste verkennend gesprek
We hebben met de klant afgesproken voor een eerste verkennend gesprek in een café in Antwerpen begin november 2015. We vatten de essentie van het gesprek samen.
- Het programma zou dienen om onze truckwash administratief bij te staan.
- En staat open op een tablet of PC in kantoor van de truckwash (later te bepalen welke weg we inslaan).
- Ons bedrijf telt 2 truckwash zones, Heestert en Doornik. Dus we moeten 2 aparte accounts hebben, voor wagens die gewassen worden in Heestert en wagens die gewassen worden in Doornik.
- Een wagen komt binnengereden, en dan krijgen we op het programma de keuze:
- eigen voertuigen:
- we tikken de nummerplaat in en beginnen te wassen, het programma registreert de wagen en zal bijhouden wanneer de volgende wasbeurt moet plaats vinden;
- verdere functies bespreken we dan wel op termijn;
- derden:
- we tikken de nummerplaat in en deze is gelikt aan het facturatie adres van de klant;
- als de nummerplaat niet gekend is dan moeten we deze ter plaatse kunnen aanmaken;
- we tikken in het keuzemenu de type wasbeurt die de klant vraagt;
- trekker
- oplegger
- trekker+oplegger
- binnenkant kipper
- ….
- daarna kan de klant beslissen of hij cash betaald of overschrijving per factuur;
- als de wasbeurt gedaan is zal het programma automatisch met facturatie systeem praten
- elke 1ste dag van de maand rollen de facturen uit de printer van de afgelopen maand
- eigen voertuigen:
- Het programma maakt ook een analayse van de omzetten die de truckwash maakt…
- Enzovoort
2015-11-17 20:42:20